2017-07-01

Podsumowanie Czerwca 6/2017

July, be awesome !
Wakacje trwają a książek do czytania nie brakuje. Przyznam się szczerze, że nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam takie beztroskie wakacje. Zwłaszcza teraz zacznie się ten zasłużony odpoczynek, wyniki matur już są, więc tak naprawdę nie mam nic na głowie, jak tylko cieszyć się z wolnego czasu. Czerwiec był dla mnie pełnym emocji miesiącem, wiele się działo i nie zawsze było to coś dobrego. Spędziłam dużo czasu z przyjaciółmi z nie tylko, odpoczęłam i nabrałam wiatru w żagle. Niedługo wyjeżdżam do Londynu i w sumie nie wiem kiedy się wrócę do domu, więc wykorzystuje każdą nadarzającą się okazję, aby spędzić ten czas z ważnymi dla mnie osobami. Oczywiście do wyjazdu muszę przeczytać zaległe książki i napisać zaległe recenzje, gdyż nie mam w planach zabierać ze sobą książek tylko czytnik. Nie wiem jak to wyjdzie, ale postaram się żeby wszystko zostało zrobione. A teraz bez zbędnego pisania zapraszam was na podsumowanie Czerwca, zobaczcie co udało mi się obejrzeć i przeczytać, trochę tego będzie. 


Na początek lecą książki, które udało mi się w czerwcu przeczytać i swój miesiąc zaczęłam od drugiej części serii, która ostatnim czasie bardzo mi się spodobała, a mianowicie "Nic do stracenia. Wreszcie wolni" autorstwa Kirsty Moseley. Jak wiecie pierwszy tom to było coś genialnego i spędziłam z nią niesamowity czas, niestety drugi czas nie był tak dobry jak pierwsze, chociaż czytało się dobrze i w końcu poznałam zakończenie tej historii. Następnie przeczytałam "Wyścig Śmierci" Maggie Stiefvater, tę książkę chciałam przeczytać już bardzo dawno, ale jakoś trudno było mi się w nią wciągnąć, jednak kiedy już to zrobiłam to czytało się jednym tchem. "Miłość, która przełamała świat" to książka, która w tym miesiącu zasługuje na wyróżnienie bo była to naprawdę ciekawa lektura i serdecznie ją wszystkim polecam. Następnie nadszedł czas na "Gracz" Vi Keeland, jest to druga książka tej autorki, którą przeczytałam i w dalszym ciągu nie wiem co o niej myśleć. Kolejna książka to "Lato Eden", bardzo ciekawa książka o przyjaźni, stracie i miłości, przyjemnie się czytało i myślę, że na ciepłe, letnie wieczory będzie idealna. "Dwór mgieł i furii" leży u mnie na półce już od premiery i dopiero teraz znalazłam czas, żeby ją dokładnie przeczytać, było mi trudno się do tego zabrać, bo słyszałam, że jest jeszcze lepsza niż pierwszy tom a ja w pierwszym tomie jestem po prostu zakochana, i było to dla mnie nie do wyobrażenia, że coś może ją przebić, ale drugiemu tomowi się udało, Sarah J. Maas to królowa literatury dla mnie i z niecierpliwością czekam na trzeci tom. "Twoim śladem" skończyłam w ostatniej chwili, żeby została zaliczona do przeczytanych książek w czerwcu, książka o nałogu i miłości, która przesłania nam wszystko, naprawdę porywająca historia, która daje do myślenia. 

Łącznie przeczytanych stron 3090 , co daję nam 103 strony na dzień. 


Statystyki : 
Wyświetlenia : 113,495 [+4,054]
Obserwatorów : 164 [ +5 ]
Ilość książek przeczytanych w 2017 : 32 [+7]




Czas na filmy i w tym miesiącu obejrzałam ich sporą ilość, ale chciałam wam powiedzieć tylko o kilku. Oczywiście na początek najnowsza część "Szybcy i Wściekli 8", genialny film jak i wszystkie poprzednie części. Udało mi się również obejrzeć "Piękną i Bestię" i w sumie nie jestem wielce zachwycona, ale miło się oglądało. "Przerwana lekcja muzyki" to dość nietypowy film, ale bardzo mi się spodobał i oglądałam z zainteresowaniem. Następnie "Chata", chciałam najpierw przeczytać książkę, jednak nie mogłam wytrzymać i obejrzałam i był to najlepszy film w tym miesiącu, serdecznie polecam. No i na koniec film, który uratował mnie i nie myślałam tak od zbliżających się wynikach matur, głos Żebrowskiego lekiem na wszystko :)

Piosenki miesiąca : 










6 komentarzy:

  1. Nie wiem czy Londyn odwiedzisz w celach pracujących czy wypoczynkowych, ale życzę miłego wyjazdu!
    Chata i mi bardzo się podobała, lubię takie filmy, chociaż to trochę nie na moje nerwy, bo dużo przepłakałam ;)
    Widzę, że nasze playlisty trochę się pokrywają- Accantus ( słyszałaś Hamiltona z zakończenia sezonu? <33) czy Slow Hands czy Natalia Szoeder :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę w celach wypoczynkowych i trochę pracujących, ponieważ będę pilnować kuzynki :)

      Usuń
  2. "Lato Eden" mam w swoich wakacyjnych planach, chętnie zobaczę też film pt. "Chata", jednak najpierw chciałabym przeczytać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę w końcu poznać tę Miłość, która przełamała świat. Piękne statystyki, duzo przeczytanych stron, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne statystyki :D I dzięki za podrzucenie piosenek, przesłucham i może coś wpadnie mi w ucho :D "Attention" uwielbiam <3
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że "Dwór mgieł i furii" jest lepszy od pierwszego tomu :D Nie wiem jak Maas to robi, ale nawet wątki i elementy, które teoretycznie powinny mnie denerwować i działać na nerwy potrafi przedstawić w taki sposób, że jestem zachwycona ;P
    Gratuluję wyników i życzę Ci udanego wyjazdu do Anglii :) Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !